
CLASSIC
Konkurencja Classic powinna być rozgrywana zgodnie z zasadami gry ITSF z następującymi wyjątkami:
- używanie „snejków” jest zabronione (snake shot 360)
- czas posiadania piłki na poszczególnych liniach jest taki sam: 10 sekund
- linie obrony (bramkarz + dwójka) są uważane za jedną linię (czas posiadania piłki 10 sekund)
Zasady rozgrywania podań do wyboru przez organizatora turnieju:
- standardowe wg przepisów ITSF
- rozegranie na jeden kontakt
- rozegranie na jeden kontakt i rozpoczęcie serwu w polu obrony
Warianty konkurencji Classic
Wariant I – zasady gry ITSF z następującymi wyjątkami:
- brak snejków
- czas posiadania piłki na wszystkich liniach: 10 sekund (bramkarz + dwójka traktowane są jako jedna linia)
- rozegranie podań na 1 kontakt
Wariant II – zasady gry ITSF z następującymi wyjątkami:
- brak snejków
- czas posiadania piłki na wszystkich liniach: 10 sekund (bramkarz + dwójka traktowane są jako jedna linia)
- rozegranie podań wg aktualnych zasad ITSF
Wariant III – zasady gry ITSF z następującymi wyjątkami:
- brak snejków
- czas posiadania piłki na wszystkich liniach: 10 sekund (bramkarz + dwójka traktowane są jako jedna linia)
- rozegranie podań na 1 kontakt
- serwowanie oraz wprowadzenie piłki do gry odbywa się z linii obrony, chyba że przepisy stanowią inaczej
Wariant IV – zasady gry ITSF z następującymi wyjątkami:
- brak snejków
- czas posiadania piłki na wszystkich liniach: 10 sekund (bramkarz + dwójka traktowane są jako jedna linia)
- rozegranie podań wg aktualnych zasad ITSF
- serwowanie oraz wprowadzenie piłki do gry odbywa się z linii obrony, chyba że przepisy stanowią inaczej