Puchar Sołtysa w futbolu stołowym

CLASSIC

Konkurencja Classic powinna być rozgrywana zgodnie z zasadami gry ITSF z następującymi wyjątkami:

  • używanie „snejków” jest zabronione (snake shot 360)
  • czas posiadania piłki na poszczególnych liniach jest taki sam: 10 sekund
  • linie obrony (bramkarz + dwójka) są uważane za jedną linię (czas posiadania piłki 10 sekund)

Zasady rozgrywania podań do wyboru przez organizatora turnieju:

  1.  standardowe wg przepisów ITSF
  2.  rozegranie na jeden kontakt
  3.  rozegranie na jeden kontakt i rozpoczęcie serwu w polu obrony

Warianty konkurencji Classic

Wariant I – zasady gry ITSF z następującymi wyjątkami:

  • brak snejków
  • czas posiadania piłki na wszystkich liniach: 10 sekund (bramkarz + dwójka traktowane są jako jedna linia)
  • rozegranie podań na 1 kontakt

Wariant II – zasady gry ITSF z następującymi wyjątkami:

  • brak snejków
  • czas posiadania piłki na wszystkich liniach: 10 sekund (bramkarz + dwójka traktowane są jako jedna linia)
  • rozegranie podań wg aktualnych zasad ITSF

Wariant III – zasady gry ITSF z następującymi wyjątkami:

  • brak snejków
  • czas posiadania piłki na wszystkich liniach: 10 sekund (bramkarz + dwójka traktowane są jako jedna linia)
  • rozegranie podań na 1 kontakt
  • serwowanie oraz wprowadzenie piłki do gry odbywa się z linii obrony, chyba że przepisy stanowią inaczej

Wariant IV – zasady gry ITSF z następującymi wyjątkami:

  • brak snejków
  • czas posiadania piłki na wszystkich liniach: 10 sekund (bramkarz + dwójka traktowane są jako jedna linia)
  • rozegranie podań wg aktualnych zasad ITSF
  • serwowanie oraz wprowadzenie piłki do gry odbywa się z linii obrony, chyba że przepisy stanowią inaczej
Scroll to Top